Minimalisticky řešený showroom dává svojí jednoduchostí vyniknout nabízenému sortimentu, což bylo hlavním požadavkem investora. Půdorys rozmanitého tvaru byl dispozičně rozdělen vestavbou, která umožnila vytvoření potřebného skladu a zázemí. Investorovy oblíbené bonsaje krásně souzní s nabízenými dřevěnými materiály.

Minimalisticky řešený showroom podlahových krytin dává svou jednoduchostí vyniknout nabízenému sortimentu, což bylo samozřejmě hlavním požadavkem investora. Nezvyklé a barevně neutrální materiály podtrhují působivost dřevěné podlahy v prostoru showroomu i vystavených vzorků.

Půdorys rozmanitého tvaru o celkové rozloze 424 m² byl dispozičně rozdělen středovou vestavbou z pohledových betonových tvárnic, ve které je umístěno sociální zázemí s úklidovou místností a kuchyňka s šatnou a sprchou pro zaměstnance. Za vestavbou je umístěn sklad s vlastním vstupem pro zásobování. Dělící stěny mezi skladem a plochou showroomu jsou v kontrastu s těžkými tvárnicemi vestavby tvořeny subtilnějšími průsvitnými polykarbonátovými příčkami. Z showroomu je přístupný ještě jeden menší příruční sklad, který začišťuje původní nepřirozené zakončení prostoru v ostrém úhlu. Celý prosvětlený prostor při fasádě je ponechán samotnému showroomu, do jehož celkových 318 m² byly vloženy subtilní prvky opticky vymezující prostor recepce, „kostky“ k posezení a vyvýšené zasedací „místnosti“ se zabudovanými vzorníky podlah a květníkem. Konstrukce kostky s pohovkou může být kamkoli podle potřeby přemístěna a její vnitřní rám může být vyplněn dalším vzorkem podlahy. V zasedací „místnosti“ vyniká stůl s lavicemi, který je vyroben speciálně pro investora také ze vzorků pvrchů podlah. Lehce industriální nádech interiéru doplňuje ponechaný betonový strop s přiznanými rozvody a speciálními zavěšenými světly, které nezkreslují barevnost dřevěných odstínů. Typové vzorníkové stojany výrobců podlah jsou doplněny také vlastními, a to jak vestavnými, tak volně stojícími a pojízdnými, aby byl prostor co nejvíce variabilní a přizpůsobivý aktuálním potřebám. Pro prezentaci dřeva jako živoucího materiálu bylo od počátku počítáno s doplněním interiéru zelení. Záliba v bonsajích hlavních budoucích uživatelů prostoru rozhodla o výběru samotných rostlin a zároveň zaručila, že o ně bude dobře postaráno a samotní uživatelé se ve svém pracovním prostředí budou cítit dobře.

01.03.2017

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNER KATEGORIE

HLAVNÍ PARTNEŘI

OFICIÁLNÍ SPONZOR ČASOMÍRY

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše