Majitel luxusního klenotnictví v Mnichově je velmi náročný a potrpí si na detaily. Architekt si s jeho požadavky dokázal poradit i v časovém tlaku, v projektu se propojily moderní materiály se špičkovým řemeslem a mnoha subdodávkami v podobě kování, reklamních prvků, čalounění či osvětlení.

Základním povrchovým materiálem se stal HPL laminát od Homapalu, kterým je tvořena převážná část pohledových ploch nábytku. Prodejna není příliš velká, bylo zapotřebí zvolit takové materiály a uspořádání, aby působila vzdušně, odlehčeně a zároveň aby zde byl opravdu dostatek úložných prostor, neboť je tu zastoupeno mnoho luxusních značek a klient potřeboval, aby se do obchodu vešly všechny.

Téměř čtvercová prodejna je ze dvou stran tvořena výlohami, zbylé dvě strany jsou plné stěny. Využili jsme tedy obě plné stěny opravdu naplno. Nábytkové sestavy vyplnily celý prostor až do stropu. Stěna naproti vchodu obsahuje také dvoje posuvné dveře – jedny vedou do VIP zóny, druhé do zázemí pro personál. Obě posuvná křídla jsou polepena zrcadly, kování je celé skryté v nábytkové stěně.

Dále je v prodejně středový pult, který tvoří výstavní dominantu naproti vchodu a zároveň je místem pro obsluhu (je zde skrytá kasa a další technické zázemí). Po obvodu výloh jsou rozmístěny ve dvou řadách vitríny, malé sloužící pro prezentaci zboží uvnitř prodejny a velké na upoutání zvenčí výlohy.

Klient kladl velký důraz na detail a myslím, že jsme mu ve všem dokázali vyjít vstříc. Ať už se jednalo o spoje na pokos na všech hranách, dotykové otevírání, elektronické zámky na čipové karty, hliníkové dveřní rámy, které jsme nechali pochromovat, skryté panty od značky Häfele zapuštěné do těchto rámů, vnitřní prostor očalouněný látkou, výsuvné desky na čištění šperků pod těmito vitrínami, LED osvětlení či podsvícená loga jednotlivých značek zastoupených v prodejně – ta jsou vymyšlena tak, aby je dokázal vyměnit i prodejce s celým dvířkem za jiná, LED diody jsou přímo na vnitřní straně dvířek a propojeny pomocí konektoru.

Středový pult je složený z ohýbaného skla, je na něm rovněž prohnuté nasvícené firemní logo klienta. Zlatý Homapal jsme v několika vodorovných úrovních předělili Homapalem v dekoru chrom lesk, který jsme zároveň pro zvýšení plastičnosti o 1mm utopili. Tento detail probíhá celou prodejnou.

V obchodě se nacházejí také reklamní plochy, které je nutné často obměňovat za jiné, ideální byl pro toto řešení T-Board od firmy Atlas. Tyto rámečky jsme například u velkých vitrín vybavili opět skrytými panty, a tak zajistili přístup dovnitř. Na malých vitrínách jsou nasvícená loga výměnná pomocí magnetu – tak, aby je opět zvládl vyměnit sám prodejce.

13.03.2016

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNER KATEGORIE

HLAVNÍ PARTNEŘI

OFICIÁLNÍ SPONZOR ČASOMÍRY

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše