Luxusní pánské krejčovství se nachází v parteru historického domu z počátku minulého století. Přáním investora bylo vytvořit světlou minimalistickou prodejnu, kde by probíhalo zakázkové šití i boutique prodej. Jednoduchost interiéru se odráží už v paletě barev. Zajímavým detailem jsou dekorativní vzory lemující okna a ostění.

Zadání: Luxusní pánské krejčovství Victoriano se nachází v parteru nárožního objektu z roku 1906 orientovaném do ulic Myslíková a Náplavní v Praze. Plocha prodejny 200 m2 zahrnuje i zázemí pro zaměstnance, sklad a toalety pro klienty. Jedná se o velkorysý prostor s velkým prosklením do ulice. Přáním investora bylo vytvoření světlé minimalistické pánské prodejny, kde bude probíhat zakázkové šití a boutique prodej.

Řešení: Prostor prodejny má dvě křídla, které spojuje recepce s barem umístěná uprostřed. V části orientované do rušnější ulice se nachází lounge, barové sezení, jednací stůl pro zaměstnance nebo větší skupinu klientů, zkušební kabinky a vstup na toalety pro klienty. Konzultantské stoly jsme situovali do části, která směřuje do klidnější z obou ulic.

Interiér jsme dle zadání pojali minimalisticky. Jednoduchost se odráží už v paletě barev, kterou tvoří černá, bílá a variace šedých tónů. Doplňuje ji světlý dřevodekor a mosazné prvky na dekoračních svítidlech. Zajímavým detailem jsou dekorativní vzory lemující okna a ostění.

Inovace: Interiér byl původně jedna velká otevřená plocha: prostor prodejny a zázemí pro zaměstnance spojovaly otvory ve zdech. Ty jsme se rozhodli uzavřít, zároveň jsme ale nechtěli přijít o vzdušnost a prosvětlenost objektu. Proto jsme část otvorů využili k umístění knihoven pro vzorníky s kouřovými skleněnými zády. Tak došlo k rozdělení plochy, ale průchod světla zůstal zachován. Zbytek otvorů slouží jako vstupy do zkušebních kabinek.

Zajímavost: Konceptem krejčovství Victoriano je čistota a minimalismus, což se promítlo i do pojetí výkladních skříní, ve kterých absentuje jakékoli zboží. Kolemjdoucí mají proto celou prodejnu s vystaveným oblečením jako na dlani. Reklamou na krejčovství je tedy krejčovství samo.

01.03.2020

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNER KATEGORIE

HLAVNÍ PARTNEŘI

OFICIÁLNÍ SPONZOR ČASOMÍRY

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše