NOTINO STORE FLORENTINUM, PRAHA

NOTINO STORE FLORENTINUM, PRAHA

 

Obchodní prostor ve Florentinu představuje zatím největší českou obchodní jednotku NOTINO. Tato prodejna se od ostatních liší zejména tím, že se stala modelovým prostorem pro využití veškerých nových retailových prvků, které firma ve spolupráci s architekty vyvíjí a stále tak posouvá možnosti vystavení zboží a interakce se zákazníky.

(kategorie: veřejný interiér II; autor: Jan Kyzlink, Zbyšek Sikora, Petr Pospíšil, Tereza Svíbová, KYZLINK ARCHITECTS, www.kyzlink.com, přihlašovatel: NOTINO s.r.o., www.notino.cz)

Historie internetové parfumerie NOTINO sahá do roku 2004, kdy zakladatelé otevřeli první internetový obchod s parfémy. V zápětí následovalo rychlé rozšiřování sortimentu a s tím spojena expanze do dalších zemí. Důsledkem rychlého růstu v oblasti e-komerce vznikla potřeba prezentovat se i v kamenných prodejnách. Na to vše reaguje designový koncept interiérů prodejen od architektonického ateliéru KYZLINK ARCHITECTS.

Prodejna ve Florentinu představuje prozatím největší českou obchodní jednotku NOTINO. Její design je založen na esenci – parafrázi vůně parfému, která se šíří celým prostorem. Z této metafory vznikají křivky podlahových intarzií, hran podhledů, tvar pokladny nebo geometrie zavěšovaných lamel.

Prodejna vyniká z běžné konvence obchodních jednotek mimo jiné tím, že se stala modelovým prostorem pro využití veškerých nových retailových prvků, které NOTINO ve spolupráci s KYZLINK ARCHITECTS pravidelně vyvíjí a stále tak posouvají možnosti expozice zboží a interakce se zákazníky. Stavebně projekt zastřešili General Retail Service (GRS) a realizaci interiérových prvků zajistila společnost Bakof group.

02.03.2020