Dynamický rozvoj firmy přiměl investora pouhé dva roky po otevření nových kanceláří uvažovat o další prostorové expanzi. Návrh rozšíření je koncepčně propojen s designem původních nadčasových kanceláří. Do návrhu se také propisuje zaměření na IT oddělení, ať už jde o matrix stěnu, počítačovou klávesnici na stěně s akustickou funkcí nebo otáčivý ventilátor.

Dynamický rozvoj firmy NOTINO přiměl investora dva roky po slavnostním otevření nových kanceláří uvažovat o další prostorové expanzi. K tomuto účelu se podařilo získat další patro v původní budově, které má v budoucnu sloužit jako základna pro celé IT oddělení.

Návrh rozšíření je koncepčně propojen s designem původních nadčasových kanceláří. Základním principem je tvarosloví linoucí se parfémové esence, a to v podhledu, koberci i v půdorysném pojetí. Zároveň se do návrhu propisuje obsahový záměr, tedy zaměření sekce na IT. Najdeme ho důmyslně zakomponovaný v detailech, ať už jde o matrix stěnu, počítačovou klávesnici na stěně s akustickou funkcí nebo otáčivý ventilátor.

Na 625m2 s celkem sto pracovními místy se odehrává propojení open space a originálních zasedacích místností, ve kterých rutinu pracovních schůzí rozbíjí grafitti výmalba i dřevěné lavice s houpačkou. Nedílnou součástí je také kuchyňka, řešená v čistém a elegantním černobílém stylu, doplněná o barové posezení s prvky dřeva. Celé patro je protkáno phoneboxy, „telefonními budkami“, které poskytují dostatek soukromí nejen pro mobilní rozhovory. IT oddělení oceňuje zejména množství tabulí a popisovatelných ploch, které jim usnadňují práci na budoucích procesech. Kontrastní barevnost, použitá stěrka a další šedočerné povrchy podporují „raw“ atmosféru tohoto oddělení.

V kancelářích je využito obkladů z akustických lamel i samostatných derezonátorů na stěnách, které významně zvyšují zvukovou pohodu při plném provozu. Komfort zaměstnanců posiluje i citlivé využití zeleně, ať už zavěšené v podhledech, nebo nenuceně zakomponované pomocí intarzií v kobercích.

Celkový design kanceláří je navržen tak, aby bylo možné na koncept v bližší i další budoucnosti bez problémů navázat, celý prostor rozšířit a flexibilně reagovat na potřeby největšího on-line prodejce parfémů a kosmetiky v Evropě.

08.03.2019

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNER KATEGORIE

HLAVNÍ PARTNEŘI

OFICIÁLNÍ SPONZOR ČASOMÍRY

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše