Dynamický rozvoj firmy přiměl investora pouhé dva roky po otevření nových kanceláří uvažovat o další prostorové expanzi. Návrh rozšíření je koncepčně propojen s designem původních nadčasových kanceláří. Do návrhu se také propisuje zaměření na IT oddělení, ať už jde o matrix stěnu, počítačovou klávesnici na stěně s akustickou funkcí nebo otáčivý ventilátor.

Dynamický rozvoj firmy NOTINO přiměl investora dva roky po slavnostním otevření nových kanceláří uvažovat o další prostorové expanzi. K tomuto účelu se podařilo získat další patro v původní budově, které má v budoucnu sloužit jako základna pro celé IT oddělení.

Návrh rozšíření je koncepčně propojen s designem původních nadčasových kanceláří. Základním principem je tvarosloví linoucí se parfémové esence, a to v podhledu, koberci i v půdorysném pojetí. Zároveň se do návrhu propisuje obsahový záměr, tedy zaměření sekce na IT. Najdeme ho důmyslně zakomponovaný v detailech, ať už jde o matrix stěnu, počítačovou klávesnici na stěně s akustickou funkcí nebo otáčivý ventilátor.

Na 625m2 s celkem sto pracovními místy se odehrává propojení open space a originálních zasedacích místností, ve kterých rutinu pracovních schůzí rozbíjí grafitti výmalba i dřevěné lavice s houpačkou. Nedílnou součástí je také kuchyňka, řešená v čistém a elegantním černobílém stylu, doplněná o barové posezení s prvky dřeva. Celé patro je protkáno phoneboxy, „telefonními budkami“, které poskytují dostatek soukromí nejen pro mobilní rozhovory. IT oddělení oceňuje zejména množství tabulí a popisovatelných ploch, které jim usnadňují práci na budoucích procesech. Kontrastní barevnost, použitá stěrka a další šedočerné povrchy podporují „raw“ atmosféru tohoto oddělení.

V kancelářích je využito obkladů z akustických lamel i samostatných derezonátorů na stěnách, které významně zvyšují zvukovou pohodu při plném provozu. Komfort zaměstnanců posiluje i citlivé využití zeleně, ať už zavěšené v podhledech, nebo nenuceně zakomponované pomocí intarzií v kobercích.

Celkový design kanceláří je navržen tak, aby bylo možné na koncept v bližší i další budoucnosti bez problémů navázat, celý prostor rozšířit a flexibilně reagovat na potřeby největšího on-line prodejce parfémů a kosmetiky v Evropě.

08.03.2019

Partneři

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNEŘI KATEGORIÍ

HLAVNÍ PARTNEŘI

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše