26.02.2020

KARLOVARSKÉ MINERÁLNÍ VODY

Číst více

kategorie:
Interiér roku Somfy

autor a přihlašovatel:

Barbora Lenzová, CUSHMAN AND WAKEFIELD DESIGN + BUILD, www.cushmanwakefield.cz

KARLOVARSKÉ MINERÁLNÍ VODY

Celkový design nových kanceláří klade důraz na vzdušný, otevřený prostor a odráží firemní kulturu i zastoupené značky, které vizuální prezentace propojuje a tím sjednocuje celý prostor. Vtipné a promyšlené detaily se prolínají interiérem, motivy nápojových lahví se opakují celým prostorem od recepčního pultu po polepy na zdech.

Celkový design nových kanceláří o rozloze 3 500 m2 pro společnost Karlovarské minerální vody (Mattoni 1873) využívá moderních trendů, klade důraz na vzdušný, otevřený prostor a odráží firemní kulturu i brand.

Nejedná se přitom jen o jednu značku; do jednoho prostoru se spojovaly dvě firmy, jež provozují celé portfolio cca 20 především nápojových brandů, pro něž bylo potřeba najít takovou vizuální reprezentaci, aby se s ní mohli ztotožnit a najít se v ní všichni zaměstnanci či návštěvníci. Klíčem k tomu byly především vtipné a promyšlené detaily, jež sjednocují celý prostor a jemně a symbolicky ilustrují firemní identitu. Jde především o motiv nápojové lahve opakující se napříč celým prostorem – od recepčního pultu po grafiku na polepech zdí – nebo třeba koberce v zasedacích místnostech, jež pracují s barvami jednotlivých brandů. Veškeré prvky do sebe zapadají a pomocí vizuálních složek na sebe nenápadně navazují: zvolený nábytek, grafický design na příčkách a panelech, barvy, materiály.

Vrcholným příkladem je prostor recepce: originální recepční pult tvoří zelené lamely střídající se ve dvou různých siluetách skleněných nápojových lahví, což vytváří iluzi vlnění vody kolem nich. Barva materiálu byla vyráběna na zakázku dle barvy zeleného skla jejich ikonické lahve. Nad recepčním pultem koncept doplňuje osvětlení, jehož tvar symbolizuje kruhy na vodní hladině a odráží tak klíčový firemní obsah: nápoje.

Prostor je navržen tak, aby působil velkorysým a vzdušným dojmem, byl otevřený, prosvětlený. Díky použití různých optických a akustických předělů nepůsobí – přestože jde o open space – dojmem veliké haly.

Výjimečná během projektu byla spolupráce s vedením společnosti, které se zapojovalo do celého procesu a vtisklo tak výslednému designu svou osobitou stopu. Podíleli se na výběru hlavní barevné kombinace, zajímali se o zvolené materiály – a přitom zároveň dali designerskému týmu velkou důvěru a prostor kreativně pracovat i s tak jindy závaznými prvky, jako je vizuální identita či logo firmy.

Výsledkem je kvalitní, moderní a výjimečný design kanceláří, které zaujmou každého návštěvníka a zároveň představují příjemné prostředí pro zaměstnance. 

Číst více

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNER KATEGORIE

HLAVNÍ PARTNEŘI

OFICIÁLNÍ SPONZOR ČASOMÍRY

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše