06.04.2021

PRODUCTBOARD OFFICE

Číst více

kategorie:
Interiér roku Somfy

autor a přihlašovatel:

Lukáš Janáč, Jan Dvořák, Martina Zachariášová, Gregory Speck, Anna Šlapáková, Christine Lessenko, Tomáš Livňanský, YUAR s.r.o., www.yuar.eu

PRODUCTBOARD OFFICE

Prostor je navržen tak, aby vítal návštěvníky a hostil události, aniž by zasahoval do každodenní kancelářské činnosti. Hlavní výzvou bylo vypořádat se s akustikou v prostoru, kde jsou kromě pracovních míst také řešeny dělící prvky v podobě telefonních budek, které obklopují centrální komunitní náměstí.

V dnešní době plní kanceláře širokou škálu funkcí. Kancelář Productboard je naší interpretací otevřených prostorů založených na činnostech.

Prostor je navržen tak, aby vítal návštěvy a hostil události, aniž by zasahoval do každodenní kancelářské činnosti. Hlavní výzvou, která se objevuje při navrhování, je vypořádat se s ochranou soukromí a akustikou v pracovních oblastech a zároveň v živých zónách a v zónách se smíšeným využitím. Kromě „inteligentního spaceplanu“ jsou zóny rozděleny dvěma bloky akustických phoneboothů, které obklopují centrální komunitní náměstí.

To a ještě dostatek akusticky řešených místností splnilo požadavek hovorů a jednání s mezinárodními partnery v různých časových pásmech po celém světě.

Z důvodu navržení prostoru s pocitem sounáležitosti a identifikace bylo místo vybaveno řadou atypického mobiliáře, který zajišťuje pohodlí a rozmanitost pracovního prostředí. Zadní část hlavního prezentačního pódia slouží jako místnost na podřimování, v tělocvičně, nebo-li jóga místnosti je instalována boulderová stěna, kreativní místnost je vybavena přenosnými whiteboardy, které lze po týmových schůzkách přemístit zpět k pracovnímu stolu. Inovativní scrum point byl navržen tak, aby přehodnotil způsob organizace setkání se v otevřeném prostoru. Pro zkrácení cesty do odpočinkových zón a zajištění stejného pohodlí pro všechny zaměstnance je mezi pracovním prostorem zřízena menší kuchyň s relaxační zónou.

Materiály a barvy sledují nejnovější designové trendy, přičemž převládajícími je dřevo a antracitová barva. Prostorové dělící prvky jsou udržovány široce otevřené, ať už jako skleněné panely nebo ocelové regály nesoucí květináče pro osvěžení prostředí. Intuitivní oddělení soukromých a veřejných prostor je vizuálně dosaženo výrazným kontrastem světlých a tmavých odstínů.

Identita společnosti se odráží v detailech. Logo je propsáno v jeho různých částech. V zavěšených světlech, v dřevěných deskách na nábytku nebo v ocelových nohách barového stolu. Dalším prvkem posilujícím příslušnost ke společnosti je velká cateringová kuchyně v hlavním patře sloužící pro všechny zaměstnance a také pro akce konané na hlavním náměstí.

Číst více

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNEŘI KATEGORIÍ

HLAVNÍ PARTNEŘI

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše