Dvoupodlažní showroom společnosti Keramika Soukup byl navržen v návaznosti na nový koncept značky. Velký důraz je kladen na inovativní přístup k prezentaci výrobků, na kvalitu a nabídku výstavního prostoru, jehož návštěva by měla být neobvyklým zážitkem. Showroom je navržen jako loftový byt a je rozdělen na obývací pokoj, kuchyni, jídelnu a koupelnu.

Společnost Keramika Soukup a.s. působí v oblasti prodeje keramických obkladů a sanity již od roku 1992. Dlouhá léta byl jejím sídlem v Praze showroom na Zličíně. V roce 2017 se společnost rozhodla najít vhodnější prostory blíže centru Prahy a byla vybrána budova Aerohouse v samém srdci Karlína v ulici Šaldova 12.

Pro showroom byla vytvořena zcela nová firemní identita, jejíž myšlenky byly položeny při diskuzích nad prvními skicami interiéru. Název SOUKUP EXPERIENCE společně s novým logem měl odrážet hlavní myšlenky celkového konceptu showroomu - inovativní přístup k prezentaci výrobků, maximální důraz na kvalitu a nabídnutí výstavního prostoru, jehož samotná návštěva je neobvyklým zážitkem.

Showroom se rozkládá ve dvou podlažích. Vstupní podlaží má velkorysé výkladce do ulice a slouží jako uvítací prostor s celkovou plochou 165 m2. Má výraznou světlou výšku a je koncepčně řešeno jako loftový byt rozdělený do čtyř základních zón - obývací prostor, kuchyň, jídelna a koupelna. Tento multifunkční prostor slouží pro setkávání, diskuzi a seznámení se se SOUKUP EXPERIENCE.

Hlavní výstavní plocha se nachází v navazujícím druhém podlaží, které je přístupné pomocí schodiště s dřevěným krčkem, jedné z dominant spodního podlaží. Vzhledem k nevelkému prostoru druhého podlaží 250 m2 bylo nutné prezentaci výrobků řešit zcela jiným způsobem než je pro podobné showroomy klasické. Byl navržen unikátní koncept otočných válců, které maximálně využívají plochu a zaručují nečekaný zážitek při procházení showroomem. Celkem 11 válců tvoří zajímavé průhledy napříč prostorem a vzhledem k možnosti jejich otáčení se showroom neustále mění. Nový přístup byl zvolen i v “pracovním” prostoru, kde jsou nabídnuty vzorky kompletního sortimentu na malých kartičkách, díky nimž je velmi snadné kombinovat jednotlivé barevné a materiálové kombinace. Celkové možnosti prezentace doplňuje zákoutí s funkčními bateriemi.

Terasa obepínající druhé podlaží rozšiřuje výstavní plochu o exteriér - zde jsou vystaveny velkoformátové dlažby o rozměru 3 x 1 m a výrobky sloužící pro venkovní použití.

Materiálová a barevná paleta odpovídá principu SOUKUP EXPERIENCE - hlavní plochy jsou navrženy v exkluzivních materiálech v odstínech šedé, černé a bílé doplněné přírodním dřevem. Oživením spodního podlaží je velká vertikální zahrada s vloženým logem.

08.03.2018

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNER KATEGORIE

HLAVNÍ PARTNEŘI

OFICIÁLNÍ SPONZOR ČASOMÍRY

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše