Sanasport je běžeckou a halovou speciálkou s vysokou kulturou prodeje. Investor si přál obsáhnout stanovený počet značek při co největším počtu čelně vystavených produktů. Autorka se snažila i přes použití grafiky jednotlivých značek zachovat jednotný design celé prodejny.

SANASPORT je běžeckou a halovou speciálkou s vysokou kulturou prodeje, kde se dbá nejen o komfort zákazníka při nákupu, ale i následně při jeho sportovních aktivitách. Prodejna měla dle přání investora obsáhnout určitý počet značek při co největším počtu čelně vystavených produktů a zachování pointů jednotlivých značek, přičemž ale i přes použití grafiky jednotlivých značek má být zachován jednotný design prodejny Sanasport.
Velikost prostor a jejich členění vyžadovaly úpravy pro vytvoření zkušebních kabinek a zvětšení skladových prostor a zázemí pro zaměstnance. To vše se vyřešilo pomocí sádrokartonových příček. Vše se podřizovalo tomu, aby zde vzniklo co nejvíce stěn, které se dají osadit panely se zbožím.
Materiálem, se kterým se zde pracovalo je bílé lamino, sklo a kov. Lamino tvoří obklad všech stěn, jsou z něho vyrobeny jednotlivé panely, na kterých jsou vystaveny boty na skleněných deskách, čímž vyniká pouze bota, nikoli polička a textil je na trnech z nerezu. Vše vyrobeno na míru dle mých návrhů. Do prostoru jsme umístily dvě vlny z lamina, na nichž je stejným způsobem vystaveno zboží. Pokladna je vyrobena ve tvaru loga Sanasportu a je opět z bílého lamina a ukrývá zázemí pro personál prodejny.
Protože nábytek je vytvořen primárně tak, aby upoutával pozornost na vystavené produkty, nikoli na sebe, doplnila jsem návrh o strop, který je polepen 3D tapetou, která dává celému prostoru zcela jiný rozměr. Je to krásný výrazný prvek, který prostoru dodává na dynamičnosti a dává mu nezaměnitelnou originalitu.
Práce pro tuto firmu, se kterou dlouhodobě spolupracuji je vždy velkou výzvou, protože se neustále rozvíjejí a stále rostou jejich nároky. Mám velkou radost, že se mi daří tvořit prodejny, ve kterých se cítí dobře nejen zákazníci, ale i prodavači a kde se daří udržet vysokou kulturu prodeje i přes nutnost vystavit co nejvíce produktů.

09.03.2018

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNER KATEGORIE

HLAVNÍ PARTNEŘI

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše