Interiéry historické budovy v Jindřišské ulici se po rekonstrukci změnily k nepoznání. Z tmavého a stísněného labyrintu vznikl prosvětlený a otevřený prostor, kde poradci Bidli a Hypocentra Modré pyramidy rádi jednají s klienty. Autoři citlivě propojili nádherné původní mozaikové podlahy a štukové stropy s moderním pracovním prostředím.

Interiéry historické budovy na Jindřišské ulici v Praze, kde sídlí Bidli a Hypocentrum Modré pyramidy, se po rekonstrukci změnily k nepoznání - z tmavého a stísněného labyrintu vznikl prosvětlený a otevřený prostor, kde poradci rádi jednají a klienti se cítí dobře. Citlivě jsme propojili nádherné původní prvky jako mozaikové podlahy a štukové stropy s moderním pracovním prostředím.  

V přízemí se kompletně rekonstruovalo klientské centrum (cca 333 m2) v zcela novém konceptu, který jsme vytvořili a který používáme i na dalších pobočkách - je postavený na neformálním prostředí pro jednání a na odstranění bariér (jako jsou klasické přepážky) mezi klientem a poradcem. V dalších patrech pak vznikly kanceláře pro zaměstnance, velká konferenční místnost (cca 50 m2) a relaxační zóna s bistrem (cca 100 m2) a terasou (cca 60 m2) s výhledem na historickou část Prahy.    

V rámci celkové rekonstrukce klientského centra a zázemí se zcela proměnila dispozice a vznikl prosvětlený a otevřený prostor s mnoha možnostmi pro jednání klientů s poradci. Mohou si zvolit ze čtyř typů jednacích míst - lavicové sezení, kde poradci můžou sedět vedle klientů, aby tak podpořili partnerství s nimi, lounge sezení na kratší schůzky, barové sezení pro rychlá jednání a VIP zóny a zasedací místnosti pro privátní a delší jednání.  

Světelnosti zásadně pomohlo odkrytí střešního světlíku v levé části, které dostalo dovnitř přirozené světlo a významně povýšilo pocit z celého prostoru.  

Chtěli jsme, aby prostředí nepůsobilo odměřeně, ale naopak vstřícně a neformálně, proto jsme interiér zařídili mimo jiné designovými svítidly a nábytkem, který není pro kanceláře typický. Klienti a poradci k sobě nyní mají i díky rozmístění jednotlivých prvků blíž. Domáckou atmosféru podtrhla také použitá zeleň, která kromě dekorace funguje jako dělící prvek. V klientském centru jsou umístěná multimediální zařízení - od obrazovek po displeje s otočnými rameny, kde poradci můžou klientům ukazovat svou nabídku.   Při tvorbě interiéru jsme vycházeli z nové vizuální identity firmy, kterou jsme do něj kromě barevné palety zakomponovali například v podobě gravírovaného loga v reprezentační
konferenční místnosti nebo poměrně netradičně využitého akustického obkladu do podhledů a na stěny.  

08.03.2019

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNER KATEGORIE

HLAVNÍ PARTNEŘI

OFICIÁLNÍ SPONZOR ČASOMÍRY

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše