Myšlenkou interiérového řešení je držet se nádechu pánského klubu, použít kvalitní materiály a technické prvky a přiblížit se feelingu kanceláří zbytku firmy, která je od prostor vedení jen pár kroků přes chodbu. Koncept vychází z materiálového řešení – živá zeleň, dřevo, kůže a neutrální šedé tóny. Strohé a technické prvky byly navrženy v kontrastu s měkkými materiály textilií, zeleně a vlněného křesla.

Malý kompaktní prostor kanceláře vedení české společnosti nemá ani 100 m2. Nachází se v jedné ze starších administrativních budov v srdci Karlína. Tato kdysi průmyslová čtvrť při práci s prostorem vždy vyvolá trochu technický nádech interiéru. Na malé, skoro čtvercové ploše definované řadou oken jen v jediné fasádě bylo potřebné zajistit pohodlné kanceláře pro majitele společnosti, jeho asistentku, dvě kanceláře oblastních ředitelů a hlavně reprezentativní zasedací místnost. Myšlenkou celého interiérového řešení je držet se nádechu pánského klubu, použít kvalitní materiály a technické prvky a navíc se trochu přiblížit feelingu kanceláří zbytku firmy, která je od prostor vedení jen pár kroků přes chodbu. Jelikož spolupráce byla již více letá a tato kancelář byla pomyslnou třešničkou na dortu, dostali jsme při návrhu vlastně volnou ruku a šlo jen o to, umět svá rozhodnutí zdůvodnit a obhájit.

Celkový koncept vychází z materiálového řešení – živá zeleň, dřevo, kůže a neutrální šedé tóny, to bylo to, čeho jsme se chtěli držet. Strohé a technické prvky jako je tahokovový podhled v antracitové barvě, světlé betonové stěrky nebo dubový pracovní stůl jsme stavěli do kontrastu s měkkými materiály záclon tkaných hedvábím, zelené stěny a květin či solitéru vlněného křesla. Duch pánského klubu byl podtržen sadou ikonických kožených křesel od Hermana Millera a doplněny byly také praktické prvky jako jsou různé možnosti osvětlení místnosti či AV technika. Zelená stěna dojem z jinak maskulinního prostředí uklidní a funguje jako tečka za celkovým designem. Ten ale není samoúčelný, zadáním bylo hlavně pohodlí a klid při klíčivých jednáních vedení společnosti s investory, možnost brainstormingu nebo jen ničím nerušené vypití kávy a to v neformálním, ale reprezentativních prostředí.

06.04.2021

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNER KATEGORIE

HLAVNÍ PARTNEŘI

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše