Autoři představili open plan design kanceláří jako široce otevřený prostor se zachováním uzavřených privátních jednotek. Soukromí každého oddělení je zajištěno prostřednictvím knihovních boxů jako prvků dělících místností. Tímto jsou vytvořeny zcela autonomní výklenky, i když zůstávají v otevřeném prostoru.

Termín open plan postupně nahrazuje koncept open space, s nímž si lidé spojují velký prostor zaplněný pracovními místy bez ohledu na soukromí zaměstnance a na organizaci týmů nebo oddělení. Náš open plan design pro kanceláře společnosti Parker představuje prostor široce otevřený i se zachování uzavřených privátních kanceláří. Soukromí každého oddělení je zajištěno prostřednictvím „knihovních boxů“ jako prvků dělících místnost. Jejich horní část sahá až ke stropu a skleněná přepážka je spojuje s fasádou. Tímto jsou vytvořeny zcela autonomní výklenky, i když zůstávají v otevřeném prostoru; prosklená část umožňuje vizuální spojení se sousedním oddělením při výrazném akustickém útlumu. Další prvky, které dělí prostor a pomáhají vytvářet přirozené sociální zóny, jsou vyrobené z dřevěných lamel, osazené zelení a vytvářejí dodatečnou hranici mezi hlavní chodbou a pracovním prostorem.

Vstup do kanceláří je bez recepce, pouze s čekacím prostorem, kde firemní barvy a logo nastavují atmosféru designu celé kanceláře. Bezprostředně za čekárnou následuje koridor a velká zasedací místnost. Návštěvníci neruší samotná pracovní místa, zato hned při vstupu mohou nahlédnout do historie společnosti díky velké designové zdi s časovou osou vývoje společnosti Parker v průběhu let.

Tento koridor nás vede k jádru kanceláře vizuálně oddělené od pracovních míst pomocí phoneboothů a zasedací místnosti. V jádru je plně vybavená kuchyňka ve vysokém standardu. Je uzavřena v plně průhledné skleněné kostce, která zvýrazňuje firemní barvy- černou a žlutou. Židle, barové židle, lavice a také menší detaily, jako jsou kliky dveří a kryty skříněk, si hrají s tímto kontrastem černé a žluté. Toto barevné schéma se odráží i na koberci po celé kanceláři.

Je dobré podotknout, že konečné požadavky na kancelář společnosti Parker byly zformulovány během workshopů zaměřených na anylýzu stávajících prostor a potřeb firmy prováděných spolu se společnosti JuiceUp, která se zaměřuje na workplace analýzu, change management a engagement.

 

06.04.2021

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNER KATEGORIE

HLAVNÍ PARTNEŘI

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše