Architektonický koncept interiéru kanceláří společnosti je založen na optické iluzi – anamorfóze. Jedná se o uměleckou deformaci obrazu – loga agentury, při které je dokonalý obraz viditelný pouze při pohledu ze specifického bodu. Dalším designovým prvkem je taburetová stěna, která kreativním způsobem umožňuje uložit velké množství stoliček.

Architektonický koncept interiéru kanceláří DDB je založen na optické iluzi - anamorfóze.  Jedná se o uměleckou deformaci obrazu ,v tomto případě loga agentury, při které je dokonalý obraz viditelný pouze při pohledu ze specifického bodu. Návštěvníci při vstupu do kanceláří prochází jedinečným bodem, ve kterém spatří logo DDB ve své dokonalé podobě. Při průchodu kanceláří se logo opticky rozpadá, zůstává deformovaný obraz. Návštěvníci vidí, že iluze byla tvořena barvou aplikovanou v celém interiéru.

Dalším designovým prvkem je taburetová stěna, která kreativním způsobem umožňuje uložit velké množství stoliček. Stoličky jsou jednoduché taburety ve tvaru písmene D a jejich barevnost vychází z barevné škály identity DDB. 

Nejen v čase schůzky mohou zaměstnanci snadno taburety vytáhnout a efektivně tak navýšit počet míst k sezení nebo si přisednout ke kolegovi ke konzultaci.

Středu interiéru dominuje uzavřený čtvrtkruhový žlutý amfiteátr - war room. Skleněná dělící příčka amfiteátru opticky propojuje interiér s přilehlými pracovními zónami, v případě brainstormingu je navíc využívána jako plocha pro zaznamenávání myšlenek a nápadů. V případě projekce či potřeby většího soukromí je amfiteátr možno zcela zatemnit pomocí závěsů. 

K dispozici je také kavárna a lounge, které slouží jako interní místo setkávání zaměstnanců a zároveň mohou být díky variabilnímu sezení využity pro školení, rozhovory, workshopy, aj.  

Kombinace otevřených prostor vyhrazených pro práci s odpočinkovými zónami/prvky podporuje komunikaci a spolupráci mezi zaměstnanci. Dostatek soukromí je nejen v případě důležitých jednání či teamových meetingů zajištěn částečně (war room) či zcela (meeting room) uzavřenými prostory.  Jasné a přehledné dispoziční uspořádání doplněné kreativními prvky umožňuje rychlou orientaci v prostoru a odráží tvůrčí charakter agentury. 

 

26.02.2020

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNER KATEGORIE

HLAVNÍ PARTNEŘI

OFICIÁLNÍ SPONZOR ČASOMÍRY

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše