Zadáním klienta byl návrh konceptu pro nově vznikající značku sítě fast-food restaurací Country Burger. V pilotní provozovně v obchodním centru Letmo vznikl interiér vycházející z barevnosti již existujícího loga a ze strategie značky, která staví na poctivých lokálních surovinách.

Zadáním klienta byl návrh konceptu a následná realizace pilotní provozovny v OC Letmo v Brně. Značka Country Burger se inspiruje venkovem a staví na poctivých lokálních surovinách. Grafickou předlohou byl již navržený logotyp, který autorka rozvinula do celkového konceptu nejen po straně barevnosti, ale zároveň ve směru použitých materiálů. Nosným pilířem konceptu se proto stal dřevěný obklad stěn doplněný o prvky z lamina, a to především z důvodu jeho vyšší odolnosti.

Objekt, ve kterém se restaurace nachází, byl převzat po předchozím nájemci a možnosti zásahu do stavební části byly značně limitované. Na podlaze byla původně položena dlažba různých formátů a barevnosti. Navrženo bylo sjednocení průmyslovou, rychleschnoucí podlahou s vysokou odolností. Obklady na stěnách byly původně realizovány keramickým obkladem různé barvy, nově byl použit dřevěný obklad z namořených palubek, který udává barevný směr celkového konceptu. Toto řešení se ukázalo nejvhodnější při posouzení ekonomických i časových dopadů, a zároveň umožnilo úpravu pozic elektra bez nutnosti zásahu do stavební části vedením za obkladem. Nábytek byl realizován z velké části atypicky. Cílem bylo zákazníkům nabídnout variabilní zóny sezení s ohledem na možné preference široké cílové skupiny studentů a manažerů pracujících s počítači, matek s dětmi upřednostňujících pohodlí a soukromí, skupinek zákazníků, ale rovněž jednotlivců preferujících např. barové sezení. Odolnost stolových desek byla zvýšena aplikací zátěžového polepu v grafice konceptu.

Současně s rekonstrukcí provozní části pro zákazníky probíhala v režii investora také kompletní rekonstrukce zázemí kuchyně, které bylo potřeba časově vzájemně sladit. Celý projekt od zadání po otevření restaurace byl zpracován v expresním termínu - trval šest týdnů, z toho dva týdny probíhaly projekční práce.

28.02.2017

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNER KATEGORIE

HLAVNÍ PARTNEŘI

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše