Na Letné byl otevřen designový winebar, ležérní a útulný prostor s příjemnou atmosférou. Hlavním motivem interiéru se stal patron vína sv. Urban, který tvoří výraznou dominantu prostoru. Upravený interiér byl rozdělen na tři části. Přechod baru z místnosti do místnosti je zvýrazněn gradientem, který umocňuje změnu nálad a funkci nově vzniklých zón.

Cílem autorů projektu bylo dostat do Prahy designový winebar - prostor, který bude ležérní a útulný - s atmosférou, ve které se na pulzující Letné bude každý cítit příjemně. Záměrem bylo reagovat na potřeby lidí ve městě - a vytvořit místo, ve kterém se můžete buď najít, nebo ztratit. Hlavním motivem se stal patron vína sv. Urban, který tvoří výraznou dominantu prostoru. S termínem “městský” (urban) autoři pracovali jako s takovou slovní hříčkou, proto zde socha s lehkou nadsázkou funguje jako městský prvek zasazený do prostoru.

Původní interiér byl poměrně dost členitý, bylo potřeba jej vyčistit a rozdělit do tří zón, a to sice na hlavní - s barem, který se táhne z jedné místnosti do druhé. Představuje nejrušnější místo, highlight celého prostoru - s úmyslem vytvořit tzn. eye-catcher, tedy tak výrazný prvek, který už z ulice přiláká pozornost. Přechod baru z místnosti do místnosti je zvýrazněn gradientem, který umocňuje změnu nálad a funkcí jednotlivých zón interiéru.

V přední místnosti je bar výrazně vyšší než v druhé - rovina komunikace mezi zákazníkem a barmanem je zde osobnější. A to hlavně z toho důvodu, že koncept druhé části prostoru je postaven na interakcii s barmanem/someliérem, který zákazníky provádí večerem. Je to také gastro zóna, kde dostanete doporučení na drobné pohoštění, které můžete s vínem spárovat. Vinárna nemá skladové prostory, proto tady najdete i výraznou dřevěnou vinotéku, která skýtá více jak 400 lahví. Třetí část je tzn. Lounge zóna, která je klidová a najdete v ní i více soukromí.

Nejvíce použitý materiál je dubový masiv, který je buď přírodní, nebo v černé povrchové úpravě. V přední části prostoru je více světla, které postupně slábne s přechodem do zadní místnosti a Lounge zóny - kde jsou použity i tmavší barvy na stěnách pro více intimní atmosféru. Pro autory bylo důležité spolupracovat s českými výrobci, najdete zde například židle od tradičního TONu nebo jiné prvky od lokálních truhlářů.

V interiéru se nachází motivy inspirované graffiti kulturou, které jsou na toaletách převedeny do latinských přísloví o víně, a podíleli se na nich umělci z pražské UMPRUM.

03.04.2021

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNER KATEGORIE

HLAVNÍ PARTNEŘI

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše