Návrh pražské prodejny ideově vychází ze samotného zaměření sítě prodejen Queens a streetwearové kultury. Plánují se tu pořádat  tzv. pop-up akce s prezentacemi produktů a značek, které mohou být doprovázeny promítáním a hudebním doprovodem. Do vizuální podoby obchodu se přirozeně promítá DNA Queensu, tedy tenisky a streetwear.

O interiér nového Queens flagship store v Jindřišské ulici 16, který má 168 m2 prodejní plochy a 16 m2 venkovních výloh, se postaralo designérské duo Boris Klimek a Lenka Damová:

„Streetwear máme rádi a spolupráce s Queensem nás těší. Je to výzva podílet se na takovém projektu v době, kdy se Queens posouvá dopředu raketovým tempem. Spolupráci jsme si vyzkoušeli už při realizaci prodejny v Brně, její návrh vznikal souběžně s návrhem té pražské“.

Návrh pražské prodejny Queens ideově vychází ze samotného zaměření sítě prodejen Queens a streetwearové kultury, která se zajímá o aktuální módu a trendy v této oblasti. V prodejně se mimo jiné plánují pořádat  tzv. pop-up akce, zaměřené na presentaci určitých produktů a nebo značky oblečení, které mohou být doprovázeny promítáním a hudebním doprovodem. Do vizuální podoby obchodu, především do jeho funkčních prvků, se přirozeně promítá DNA Queensu, tedy tenisky a streetwear. „Naším cílem bylo vytvořit vzdušný, lehce industriální, ale zároveň funkční interiér, kde se bude zákazník cítit dobře. Vydefinovali jsme proto několik originálních dominant, jako jsou solitérní stojany na oblečení ve formě naddimenzovaných nákupních tašek a nebo sokly odkazujíci se ke krabicím na boty. Bavilo nás pracovat se symbolikou firmy přenesenou do podoby grafických ikon“, dodávají designéři.

Mezi další dominanty prostoru tvoří neonový nápis a také "probouraný" průchod mezi přední a zadní částí prodejny, který má symbolizovat expanzi Queensu, který stále roste, rozvíjí se a potřebuje víc a víc prostoru. Tuto symboliku podtrhuje také šedivá výmalba v zadní části prodejny, která je v kontrastu s předním bílým prostorem. Vzniká tak dojem dvou samostatných prodejních místností, propojených vybouranou zdí. Průchod, vymodelovaný jako plastika za pomocí hrubé síly, se oproti původní dispozici se dvěma 90cm širokými otvory velkoryse otevřel.

Dvě třetiny obchodu tvoří prodejní plocha, zbytek pak sklad a zázemí pro zaměstnance. Prodejna je tedy rozdělená na dva celky. Větší vstupní prostor slouží hlavně k prezentaci bot a oblečení, na stěnách jsou panely pro umístění limitovaných edicí tenisek, které se často hodí spíš do galerie než na běžné nošení. Z tohoto prostoru pak zákazník přechází do zóny pro placení a výdej online objednávek, kde jsou i zkušební kabinky, sklad a zázemí pro zaměstnance (kuchyňka a toalety).

Autoři pracovali s kontrastní barevností v tónech bílé, šedé a černé, díky čemu pozornost zákazníků automaticky směřuje na vystavené produkty. Co se týče materiálů, prostor pracuje s na míru vyrobenými truhlářskými prvky (mořená překližka v běleném a dubovém provedení) a antracitovými kovovými rámy. Celý prostor má litou podlahu s epoxidovou stěrkou. Prodejna je také technicky vybavená pro pořádání nejrůznějších eventů, nechybí projektor a kvalitní ozvučení.

07.03.2018

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNER KATEGORIE

HLAVNÍ PARTNEŘI

OFICIÁLNÍ SPONZOR ČASOMÍRY

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše