Investorem je úspěšný IT start-up s celosvětovým dosahem, jehož požadavkem bylo vytvoření prostoru nabitého ultramoderními technologiemi: screenové rolety si každý ovládá sám přes mobilní aplikaci nebo si elektricky polohuje pracovní stůl. Zajímavým prvkem v prostoru jsou solitérní telefonní budky.

Klient, úspěšný IT start-up s celosvětovým dosahem, oslovil designérky na základě naší práce na jeho předchozích kancelářských prostorách. Tentokrát řešily open space s výměrou cca 320m2 v moderním office komplexu, který bylo třeba upravit jak dispozičně, tak designově.

Při volbě dispozice vycházely z klíčových požadavků klienta; 28-30 stálých pracovních míst, jedna větší a jedna menší zasedací místnost, realax room s možností využití videokonference, stand-up place s velkou obrazovkou pro každodenní spojení s vedením v zahraničí a také dostatek soukromých prostor pro vyřízení telefonních hovorů či krátkých operativních porad. Chybět samozřejmě nesměla kuchyňka s jídelnou a různými alternativami sezení. Zvláštním požadavkem bylo zajištění dobré akustiky v hlavním prostoru, aby se jednotliví zaměstnanci minimálně rušili při vyřizování telefonátů či prosté konverzaci.

Designérky od počátku věděly, že prostor bude třeba členit tak, aby v něm byly jednak kompletně uzavíratelné místnosti typu relax room či jednací místnosti, ale i částečně oddělená místa pro max. 5-6 osob, která poskytnou příjemné a neformální zázemí pro krátké schůzky nebo odpočinek. V kuchyňském prostoru tak jsou jak barové stoličky, tak klasické jídelní stoly, ale i lavice s malými stolky vhodnými třeba na malou svačinu či kávu. Specifikem je potom na míru zhotovené sezení podél oken a také tzv. telefonní budky, které jsou dokonale odhlučněné a odvětrané. Samozřejmostí je možnost připojení notebooku či mobilu v každém možném koutku. IT background klienta ostatně dal vzniknout i dalším zajímavým a technologiemi nabitým řešením - všechny interní screenové rolety jdou ovládat pomocí mobilní aplikace, kterou má každý pracovník k dispozici, u tzv. stand-up place jsme řešili vhodné umístění mikrofonů na stropě, každý zaměstnanec má k dispozici elektricky polohovatelný stůl, aby při sedavém zaměstnání měl možnost aktivně střídat pracovní polohy. Dbaly i na dobré řešení akustiky; na podlaze jsou proto kvalitní kobercové čtverce, u každého stolu alespoň malý paraván, jídelnu a open space oddělují rovněž nastavitelné akustické paravány, které navíc fungují jako oživující designový prvek.

Stylové pojetí mělo částečně vycházet z prvních kancelářských prostor, které designérky pro klienta zařizovaly. Neutrální základ, větší černé či antracitové plochy, akcenty v tyrkysové a okrové barvě. Pro zútulnění do prostoru vnesly i dřevěnou dýhu jako obklad stěny a dřevěnou podlahu v kuchyňském prostoru. Zvolily kvalitní moderní kancelářské vybavení, převážně značky Herman Miller, doplňkově se v interiéru objevuje vybavení značek BuzziSpace, Cascando, Hay či Marset. Jednací stoly a veškerý úložný nábytek vč. kuchyňské linky byly zhotoveny na míru dle našich návrhů.

01.03.2017

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNER KATEGORIE

HLAVNÍ PARTNEŘI

OFICIÁLNÍ SPONZOR ČASOMÍRY

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše