Předmětem realizace je obchodní jednotka MY FOOD v centru Brna. Konceptem bylo očištění interiéru na kvalitativně solidní základ, redukce množství materiálů a barev, optická korekce stávajících nedostatků a důsledná aplikace grafického designu. V neposlední řadě byl kladen důraz na efektivitu a funkčnost nového celku.

Řešený interiér obchodní jednotky se nachází v přízemí nárožního objektu Radnická 11, v samém centru historického jádra města Brna, na náměstí Zelný trh. Objekt samotný je pak chráněnou historickou památkou. Zadáním projektu byly úpravy prodejny, vyplývající ze změny v účelu užívání. Stávající účel užívání (kavárna) byl změněn na prodejnu potravin s úseky lahůdek, uzenin a sýrů / pečivem / řeznictvím, výdejem hotových jídel a s místem pro jejich konzumaci.

Řešení interiéru bylo navrženo v souladu s filozofií firmy MY FOOD, konceptem provozovatele jsou kvalitní a poctivé potraviny a dokonalý servis. Stejný přístup byl aplikován při řešení interiéru. Jsou zde použity pravdivé materiály jako dřevo, kov, sklo anebo keramika. Podstatný důraz byl kladen také na ekonomické hledisko, a proto byly stávající prvky využity v maximální možné míře.

Hlavními kvalitami původního prostoru byla velkorysá vstupní část, kamenná mramorová dlažba, dýhované dveře a vysoký standard sociálního zázemí. Nevýhodou pak je stísněný prostor vzniklý vloženým mezipatrem. Prodejna je výškovými úrovněmi rozdělena na přízemí (prodejní a přípravná část se zázemím) a galerii určenou pro odbyt ohřívaných jídel.

Nákupní okruh je navržen jako větvený, začíná v nárožní části vstupu a probíhá dle výběru a potřeb zákazníka. U vstupu zákazník nalezne nákupní košík a zahájí nákup. Projde kolem regálů u výloh, případně dvojice chladicích skříní a mrazáku, a vrací se kolem prodejních pultů. Zákazník po zaplacení odchází k posezení na zahrádku, případně na galerii. V případě hotových jídel si klient jídla objednává přímo od stolů v patře pomocí elektronického objednávkového systému přes tablety a je obsloužen obsluhou.

Zázemí jednotky tvoří přípravna, mycí centrum, chlazený box, šatna s kanceláří a WC pro personál. Většina zboží je skladována na prodejně v regálech a chladicích skříních. Samotné řešení interiéru dále rozvíjí standardy dříve realizovaných prodejen, a posouvá tak limity řešeného prostoru.

 

12.03.2016

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNER KATEGORIE

HLAVNÍ PARTNEŘI

OFICIÁLNÍ SPONZOR ČASOMÍRY

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše