Design první české prodejny v rámci Evropy je založen na esenci – parafrázi vůně parfému, která se šíří celým prostorem. Z této metafory vznikají křivky podlahových intarzií, hran podhledů, tvar pokladny nebo geometrie zavěšovaných lamel. Návrh volně navazuje na ztvárnění brněnského sídla firmy a rozvíjí jednotlivé elementy.

Historie internetové parfumerie NOTINO sahá do roku 2004, kdy zakladatelé otevřeli první internetový obchod s parfémy. V zápětí následovalo rychlé rozšiřování sortimentu a s tím spojena expanze do dalších zemí. V nedávné době také došlo k přejmenování na globální brand NOTINO. Důsledkem rychlého růstu v oblasti e-komerce vznikla potřeba prezentovat se i v kamenných prodejnách. Na to vše reaguje designový koncept interiérů prodejen od architektonického ateliéru KYZLINK ARCHITECTS.

Prodejna na Smíchově představuje první českou a v pořadí šestou realizaci v rámci Evropy (nyní je v novém konceptu otevřeno již 12 obchodů). Design je založen na esenci – parafrázi vůně parfému, která se šíří celým prostorem. Z této metafory vznikají křivky podlahových intarzií, hran podhledů, tvar pokladny nebo geometrie zavěšovaných lamel. Návrh volně navazuje na ztvárnění brněnského sídla firmy a rozvíjí jednotlivé elementy. Barevné provedení odpovídá zavedeným trendům v oblasti beauty a kosmetiky – tedy černá, bílá a dřevěné akcenty. V duchu firemního motta „krása má být dostupná pro každého“ připravili architekti maximálně flexibilní prostor.

Mobilní nábytkové bloky (tzv. gondoly) umožňují různé konfigurace. V jednu chvíli tak prodejna může sloužit jako klasický výstavní prostor pro široký sortiment zboží nebo se může proměnit ve velkou pop-up zónu pro jednotlivé „beauty brands“. Pražská jednotka obsahuje především expoziční část, ale i malou odpočinkovou zónu pro zákazníky, pokladnu s navazujícím zázemím a skladové prostory pro výdej zásilek. Z hlediska funkčnosti nabízí nábytek dostatek úložných prostor, ale zároveň i velký podíl expoziční plochy. Velký důraz je kladen na čistotu a eleganci, a také na dostatek různých typů osvětlení, které stimulují potenciální zákazníky.

Tvorba designového konceptu musela být do jisté míry v souladu se zaměřením NOTINO na online prodej za výhodné ceny. Cílem bylo ztvárnit detailové prostory efektivně stavebně i technologicky, ale přitom elegantně a šmrncovně. Tedy s dobrým poměrem ceny a výkonu, a to například i díky chytrému využití materiálů.

Prodejna tak decentně vyčnívá z běžné konvence obchodních jednotek a zároveň umožňuje vystavovaným produktům vyniknout v celé své kráse.

08.03.2019

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNER KATEGORIE

HLAVNÍ PARTNEŘI

OFICIÁLNÍ SPONZOR ČASOMÍRY

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše