Společnost Crosscafé se rozhodla pro novou podobu interiéru svých kaváren. Architekti měli zcela volnou ruku a nechali se inspirovat aktuálními reklamními kampaněmi firmy. Vznikl tak koncept pro nové kavárny Cresscafe, který je retro, poctivý, rozmanitý, upřímný, vstřícný a svobodný.

Franchisová společnost Crosscafe se rozhodla po 20 realizovaných pobočkách kaváren po celé České republice vstoupit do té 21té s kompletně novou podobou interiéru. Změna designu nebyla ze strany klienta nijak specifikována. Autoři přišli s ideou o české kavárně, jež si jde svou vlastní cestou. V návrhu vycházeli z aktuální kampaně Crosscafe „Já si melu svou“ a „Pikolo“. Celou kampaň ochopili jako výraz odvahy a odlišení od ostatních kaváren. Snaha nikoho nepoučovat a dát tak lidem co chtějí a čemu rozumí. Celkový dojem z prostoru by tak měl být čistý a jasný. Mělo by se jednat o výrazný rukopis s typicky českými prvky, jež jsou například obklady z palubek, které zná jistě každý z domova nebo z chaty.

Dvoupatrový prostor v liberecké Pražské ulici v minulosti sloužil jako herna. Obě patra nic jiného než schodiště nespojuje, a proto se rozhodli tyto dva prostory sloučit do jednoho novým otvorem ve stropní konstrukci. Vznikla tak galerie, olemována typicky českým plaňkovým plotem. Tento otvor je pak promítnut do přízemí ve formě odlišné dlažby v podlaze.

Všechny prvky v nové kavárně jsou inovativní oproti předchozím pobočkám. Jak formou a vzhledem, tak i materiálově. Místo lamina je všude použita poctivá smrková spárovka. Mezi nové prvky patří stoly, židle (TON) jako z kuchyně našich babiček a rodičů, křeslo a sofa je inspirováno otomanem strýce majitele Crosscafe. Mezi další nové prvky patří lavice, čalouněné látkou ve výrazných barvách, nový pult, paravány, dochucovací stolek. Poprvé je v této pobočce také možnost sezení na baru, takže zákazník vidí baristům přímo pod ruce. Dále jsou jako sezení využité prosklené výkladce směřující na pěší třídu. Tato místa se rázem po otevření kavárny stala jedněmi z nejpopulárnějších.

Barevnost kavárny je jednoduchá a čistá - šedá, bílá, černá, doplněná o červenovínovou, jež vychází z loga firmy.

Nový koncept pro kavárny Crosscafe je retro, poctivý, rozmanitý, upřímný, vstřícný a svobodný. Pozitivní je, že klient se rozhodl v tomto konceptu pokračovat při realizaci následujících nových poboček kavárny.

28.02.2017

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNER KATEGORIE

HLAVNÍ PARTNEŘI

OFICIÁLNÍ SPONZOR ČASOMÍRY

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše