V rámci spolupráce se značkou dostali autoři možnost podílet se na vývoji nového konceptu Drive In restaurace. Interiér je prostorově, materiálově i barevně bohatý, každý detail však zapadá do jednotného celku. Barevně dominuje žlutá barva, která je charakteristickým znakem řetězce.

Na základě naší spolupráce s firmou Bageterie Boulevard jsme dostali příležitost podílet se na vývoji Drive In restaurace. Byl to pro nás velmi zajímavý úkol, museli jsme proniknout do zákonitostí a pravidel fastfoodu a při navrhovaní neustále zohledňovat specifika tohoto odvětví . Zároveň jsme se snažili zdůraznit i vztah značky BB ke zdravému životnímu stylu. Vytvořili jsme nový koncept Drive In restaurace v ČR.

Výsledkem vývoje je hmotově jednoduchá a utilitární budova s dřevěnou fasádou, které dominuje žlutá „koruna“ z hliníkových lamel. Lamely svým uspořádáním a tvarováním vytváří proměnlivý efekt s motivem stylizovaných baget. Tato koruna bude charakteristickým znakem Drive In restaurací řetězce Bageterie Boulevard.

Interiér restaurace je prostorově, materiálově a barevně bohatý, ale zároveň všechny tyto aspekty tvoří jednotný promyšlený celek. Barevně dominuje opět žlutá barva, která je charakteristickým znakem tohoto řetězce.  V rámci návrhu interiéru jsme navrhli i veškeré atypické prvky interiéru, které budou nadále používány a dle konkrétní situace modifikovány v dalších pobočkách Bageterie Boulevard.

03.03.2019

Partneři

OFICIÁLNÍ VŮZ

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNER KATEGORIE

HLAVNÍ PARTNEŘI

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše